Beste lezer,

U ziet het goed: ook ons magazine is veranderd. De naam FOCUS ging eraf; dat werd HELDER. Én we pakten de opzet en vormgeving aan. Die werden moderner en (nog) meer van deze tijd.

Peter de Boer, Wim Driebergen, Diana Driebergen

Het is allemaal een logisch gevolg van de opfrissing van onder meer ons logo. U heeft er vast wel over gelezen. Of u zag de vele reclameposters die onlangs in de regio hingen. ‘Fris, scherp, helder’ was daarop te lezen. Een slogan van drie losse woorden die wat ons betreft precies laten zien waar we voor staan. Van een traditioneel accountantskantoor groeiden we de afgelopen jaren uit tot een veelzijdige adviespraktijk. Creatief, innovatief en pro-actief. Met enthousiaste, actieve en leergierige mensen die zich dagelijks volop in uw bijzondere belangen verdiepen én die u veel werk uit handen nemen.


We vertelden onze klanten er al over in een persoonlijke brief. Die leverde veel positieve reacties op. Niet alleen op de vernieuwde huisstijl en de slogan, maar ook op het feit dat we in ons werk steeds meer focus aanbrengen op de sectoren Fresh & Food, Bouw & Vastgoed, Business to Business-dienstverlening en Not for Profit. Gebieden waarop we ons door ervaring en bijzondere interesse ‘specialist’ mogen noemen. Iets wat ook geldt voor onze controlepraktijk én de DGA Desk.


Door op al die terreinen goed te volgen wat er gebeurt, blijven we in elke levensfase (van uzelf, van uw bedrijf of organisatie) de beste gesprekspartner. U vindt het terug in ons accountantswerk, maar ook in de adviezen die we – gevraagd én ongevraagd – geven. Meer dan ooit kunt u rekenen op verrassende tips, initiatieven en activiteiten. Fris, scherp en helder in álles!


Ook dit zeiden we in onze brief: ‘Het bovenstaande schept verwachtingen. Uw kritische noot is altijd welkom als u ervaart dat we onze ambities niet of onvoldoende waarmaken.’ Kortom: Schroomt u niet.

We wensen u een prettige kennismaking met HELDER.


Hartelijke groet,

Diana Driebergen Wim Driebergen Peter de Boer